Japończyk gotów był zginąć dla cesarza. To czyniło go groźnym. Ci chłopcy gotowi byli zginąć jeden za drugiego. A ten motyw czynił ich niezwyciężonymi.
~ James Bradley

sobota, 13 grudnia 2014

Już niedługo...

Witajcie!
Już niedługo pojawi się tutaj prolog do mojego nowego opowiadania - "Braterstwo". 
Jest to historia o dwóch braciach, którzy zostają rozdzieleni przez dawnego wroga. Będą musieli stawić czoła wielu niebezpieczeństwom, przeciwnościom losu i rozpętującej się wojnie. 

Jeśli ktoś jest zainteresowany, to serdecznie zapraszam do czytania! Proszę tylko o odrobinę cierpliwości. W najbliższym czasie Wasza wytrwałość powinna zostać nagrodzona :)

Pozdrawiam
Filialia 




3 komentarze:

  1. Tak! Super! I już mi się podoba, mimo iż nie ma nawet prologu, ale po opisie sądząc zapowiada się ciekawie. I jeszcze oprawa graficzna bloga piękna, tak bardzo przypadła mi do gustu ^_^ Teraz się właśnie zagapiłam w to cudne tło. Skąd ty taki szablon masz? Ja też chcę! Ale niech już będzie. Będę sobie włączać twojego bloga i oczy napawać tym widokiem do upojenia, kiedy najdzie mnie taka ochota ;)
    A teraz na pożegnanie napiszę jeszcze to, od czego powinnam chyba zacząć, że nie mogę się doczekać prologu i pierwszych rozdziałów, żeby zobaczyć, czy warto było czekać ten rok na Twój (tak bardzo chcę, by właśnie taki był) wielki powrót.
    A teraz
    Pozdrawiam, weny, pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jejku. Bardzo cieszy mnie, że Cię tutaj widzę C;
      Tak, mam nadzieję, że nowe opowiadanko się spodoba - nawet nie wiesz jak się stresuję ;x
      Skąd wzięłam szablon? Ze Spadającej Rozgwiazdy! Na samym dole, na stopce, jest link :)

      Usuń
  2. Hej
    Opis mi się spodobał. Ciekawe, nasuwa mi się myśl o miłości siostrzanej, choć to coś innego - najczęściej mam ochotę ją zabić, ale dla niej (np. w jej obronie) zabiję zawsze. Nikt poza mną nie ma prawa bić moich młodszych sióstr, bo mu oddam.
    xD
    Pozdrawiam i czekam na prolog.

    OdpowiedzUsuń